Tässä postauksessa aion kertoa minusta , mutta teen tänään vielä profiilin tänne ;) 

Olen siis seiskaluokkalainen tyttö, joka on melko taiteellinen. Pidän eläimistä ja piirtämisestiä , maalaamisesta , ja kynsien lakkaamisesta. Voin laittaa linkin mun vanhaan blogiin jossa on muutama kuva mun kynsistä :) Harrastan futista ja ratsastusta. Minulla on ollut muutama vuosi sitten oma poni siskoni kanssa joka ei paljoa sillä ratsastanut , mutta sitten jouduimme myydä sen, koska se alkoi olla pieni minulle. Minun perheeseeni kuuluu sisko jonka blogi on tossa -> http://hetankuvablogi.blogspot.fi/  , äiti ja isä. 

 

2012-10-09-459_1-normal.jpg

Tässä on meidän löllöpallero eli Tiikeri , se on meidän toiseksi uusin kissa ja aivan ihana ! <3 Aluksi halusimme kutsua Tiikeriä Chiliksi sillä , meillä oli jo kissa nimeltä Kaneli niin se sopisi hienosti.. Mutta me vain emme oppineet sanomaan Tiikeriä Chiliksi sillä sanoimme kokoajan : '' Tiikeri , eikun Chili'' Sitten päädyimme siihen , että pidimme Tiikerin Tiikerinä ;) Ja kun Chili tuli sille sopi loistavasti nimi Chili koska se on oikea Chili pippuri <3

2012-10-24-523-normal.jpg

Tässä on sitten Chili se on erittäin pippurinen tapaus ( hepuloi varmaan tälläkin hetkellä ) Chili on meidän uusin tulokas ja se on Tiikerin sisko <3 Aluksi kun menimme katsomaan Tikrua niin Chili oli jo varattu toisille. Leikimme myös Chilin kanssa , se on sisaruksista se leikkisin ;) Kun lähdimme toivoimme että olisimme voineet ottaa Chilinkin. Kun olimme hakeneet Tiikerin parin viikon päästä Tiikerin myyjältä tuli viestiä äitille, että Chilin ostajat olivat joutuneet palauttamaan Chilin sillä heidän perheessään oli allergiaa.. Sitten kun äiti kertoi meille siitä se oli aivan ihanaa! Kun haimme Chilin kotiin se tunnisti heti veljensä ja kotiutui melkein heti <3

2013-02-24-821-normal.jpg

Tässä on meidän rakkaat möröt!  Vasemmalla on Aapo ja oikealla Peppi <3 Molemmat tulevat samalta kasvattajalta Peppi on vuoden vanhempi kuin Aapo , mutta Aapo on isompi koska on poika ;) Koirulimme ovat Berninpaimenkoiria ja kaikkea muuta kuin rauhallisia! He ovat erittäin ihmisrakkaita , mutta Aapo on hieman ujo xD 

 

Sitten on vielä Kaneli joka on vanhin meidän eläimistämme ja ehkä kaikkein kiukkuisin.. Mun parhaimmat kuvat siitä on minun kamerassani laitan ne tänne jossain vaiheessa ;) Se pitää eniten äitistä joka on perheemme kissanainen 

Crazy%20cat%20lady-normal.jpg